Weeei =)

Heej !

Idag började matchen kl. 08.20 men vi skulle vara där typ 07.30 :s Prutt på deet.

Första matchen mötte vi THK och loosade med 2-24 Sen så var det match kl. 11.00 igen. Den så loosade vi igen med 6-21. Jag spelade linje å kant båda matcherna.

När jag skulle köpa typ en liten chokladkaka så var det en man som kom efter mig. Dom sa hej te honom men inte te mig å började betjäna honom före mig. Jag blev fett suur. Sen så gick jag, å kom tbxx, nej jag var osynlig. Sen så kom jag igen och märkte dom mig. Det var tom mammor :s

Sen så kom jag hem å duschade, efter det gick jag å la mig i sängen, sen hade jag somnat. Men fett trött jag var. :s

Pusses på er ♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0