New Moon

Hej,, elr godmorgon ? Sry för att jag inte bloggade igår. Pappa sa att jag inte fick sitta vid datan (elr Nintendot,, iaf inte använda Internet på den -.-' ) Igår ar jag o Sofie på New Moon (; Assoe den var skiit bra ! Typ en av dem grymmaste filmerna jag sett :D Mamma o pappa var på den sista Stieg Larsson filmen 1 h tidigare än oss. Jag måste se NM igen ;) När jag kom hem så satte jag på radion på mobben o lyssnade på The Voise. Har gjort det hela kvällen nu o läsr 1:a boken med Twilight. Jah har bara 3 kap kvar,, sen ska jag börja med bok nr 2. BTW... jag sitter med mitt NDSi :] Idag kanske jag ska träffa Storasyster (a) Min storasyster <3 Bah min,, ingen annans ... Jag köpte en ny väska i måndas - en Vezzano väska för 400 ;] älskar den [; PUSSES Skriver senare <3

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0