Bildbomb :)

Mn mat som var fryst x)

Jag

Jag

Jag

Jag Fin /// Ful ?

Haha råkade ta kort på dörrn ist för mäjj x)

Jag med Adidas byxor :)

Jag

Ful bild på mig ^^

Haha xD

Mina gamla söndriga Uggs -:_:-

Sööööööööönder -:_:-

Mina nya skor,, elr dom är nt så nya nu.

Köpte dem jue i December ^^

:)

:]

:)

Munkis :]


Mupp

Vårat ljus

Frukt :]


Mina troll (har pennor med såna oxå)

Vårat doftljus :)

Jag och Sofie är där nera å pappa på toppen!

Sofie i rött där nere x)

Sofie i rött Frida i svart

Vi ska åka :)

Vi är i skogen !

Igen :]

Några av våra ljus hemma :)

Ljus (det skulle nt bli svartvitt)

Jag xD

Mupp bild på mig x)

Haha xD

!



Jag i 3D glasses

Tidsfördriv -.-

Man måste bjuda på sig själv ?

Ja det måste man ! x)

Bild

BioKlubben kort :)

Haha Xd

Haha xD

xD

Lite kul får man väl ha ?

xD

En av mina typ 100 kuddar ?

Jag som kramar en kudde som är blå !

Mitt sminkbord

HalloKitty :)

Kameran

Kameran

-:_:-

Dörr skylt

Orange är Sture och Lila är Margot

Margots flätor x) Rasta flätor

Sture xD

Jag muppadbild

Tröjja: Handbollströjja å ett par tights sn har jag tröjja under oxå :]

Outfit

Outfit

Outfit

Mitt hår :]

Mitt hår idag

Mitt hår

Mitt hååååååååååååår

Jag

Ja (ser sur ut -:_:-




Nu har ni fått lite bilder ! Haha det blev värkligen en bildbomb :)

Pusses // F ♥




Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0