Skolan

Hej alla glada =)

Imorse så gick jag klackan typ 20 i nio .
Jag gick lite sent, jag vet hähä ^^
Men jag sminkad emig, sen så hade jag ingen koll på klockan heller ^^
Bad planering .
Jag kom till skolan före Fanny ;O
Hon bor närmre skolan än mig ^^
& jag kom före henne .
sen så hade jag lektion , det var läsning .
Efter det hade vi typ nånting .
jag venne vad det var .
Efter det var det typ rast ?
Då så lekte jag 6 nåra kull .
jag gjorde illa min rumpa :(
det gjorde fett ont :(
Sen efter rasten hade vi engelska.
Man skulle skriva ett djur .
Först så vare Axels grupp dom hade West Indians (?) nånting
ingen gissade rätt :$
det var fett svårt, asså dom sa det på eng. osv ...
Vi hade elephant (engelska)
Nåra gissade rätt på ty
på 3 försöket .
Sen så var det matte .
Efter matten så var det lunch .
Fröknarna har jue typ gjort så att det är tema med maten OXÅ :(
Idag var det gult ris (nån hnd som hade kissat på det) och nån jevla korv :$
Imorn blir det mild cocos fisk , men fän dom tror att vi ska gilla det vafän .
Men det blir bara äckligare när dom skriver så .

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Elli

NÄr ska du lägga in bilden på dig! Vill se =)



Pözz<3

2010-02-22 @ 19:15:30

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0