Rolig konversation :D

Elli säger:

Ursäkta mig? Det kan du va själv 


Hundfjället 28/2 -   säger:

Din bild  

Elli säger:

Hundfjället 28/2 -   säger:
Blixt i spegeln  
Elli säger:
Det har du oxå haft jue 


Hundfjället 28/2 -   säger:

ja 


Elli säger:

Juste, FJORTIS!

Hundfjället 28/2 -   säger:

nej du är FJOTRIS 

Elli säger:

DU, Fjortis 

Hundfjället 28/2 -   säger:


Du = MESGA FJORTIS 


Elli säger:

Megsa? Du är ju en MEGA FJORIS !


Hundfjället 28/2 -   säger:

menade Mega 


Elli säger:

Men du sa inte fjortis 


Hundfjället 28/2 -   säger:

MEGA FJORTIS  
Blöjbarn 


Elli säger:

Haha, kul konversation..


Hundfjället 28/2 -   säger:

mm
Bajsa på dig 


Elli säger:

På dig..


Hundfjället 28/2 -   säger:

Dsm  
Bajsunge 


Elli säger:

Kan du va själv..

Hundfjället 28/2 -   säger:

nee du  
bajsa på dig


------------------------------------------

Ja tänk vad kul det är att chatta ...
hähä ^^

Imorn är det hemma match.
sen så ska vi fika MED motstånadrna ...
I don't get the point =)
Tycker ni jag ska färga håret ?
Isåfall ska jag bli brunett =)
Pussar <33

Ska gå och sätta mig med pappa =)


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0