Oslo, her I come :D

Tjuue :D
Igår så hann jag inte att blogga.
Åh igår så hade vi match :D
Fast vi förlora båda =/
Sen så var jag med Clara :D
Vi började att röja mitt rum.
Ska jue tapetsera snart :D
Sen så gick vi typ till snöhögen på park.
Då så var det nåra typ 01:or elr vah dom vah.
Dom puttade ner mig så jag typ bröt nacken (nääästan)
Sen så kastade dom en iskocka på Claras, nånting iaf.

Men idaaaaaaaaaaaaaag .....

Så har pappa bokat biljetter till OSLO (:
Asså till Eurovision Songconsets (elr Hure stavas)
Det blev bara till Genrepet, men jag är ändå skiiiiiiiiiiit glaaad :D

Nu ska jag snart gå och läsa Twilight på engelska.

Pussar på er, & förlåt för dålig uppdate :$

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0