Elina - Som om jag inte finns.

Hej !
Idag var vi på skolbio i Jakan med Klassen och 5a. Vi såg Elina - Som om jag inte finns/fanns (?) Det handlade om en flicka som var finsk. Detta var nånstans där uppe i Norr trorr jag år 1952. Hon hade haft nett lungsot och skulle börja skolan igen. Då fick hon fräken tora Holm, samma fröken som hennes syster Irma. Hon var äldre än Irma. deras pappa hade dött och jaa ... resten får ni se själva. Det var en kille i klassen som somnade han satt typ snett bakom mig . Jag satt bredvid Sofie :) Hon började gråta när vi tittade på filmen. jag började NÄSTAN att gråta. Det var en kvinna på bussen dit som STANK rök (cigarett rök) Usch och fy och blä. Man var ju tvungen att hålla för näsan. snart ska jag på träning, Clara kommer nog inte som hon sa att hon skulle göra. Menmen ... Väldigt ovanligt hon slutar typ alltid 1 h försent. Idag skulle hon typ sluta 2 med hon slutade säkert för 20min sen. Hennes lärare är lite ja ...

Vi hade typ bara 2 lektioner idag, en när vi kom tillbaka, det var matte, sen efter lunch så var det NO ;D

Men outfit är :
Randig tröja
Tights
Super söta tjolen jag köpte igår
Ett vitt linne :P

Puss på er , kanske hinner logga mera sen.

Over And Out

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0