Dop :D

Hej !

Dopet var roligt :D
Rasmus började skrika typ ett "glädjetjut" när han hade fått vattnet på huvet x)
Alla började skratta ...
Rasmus typ "dök" ner i skålen med vattnet och Erik ville typ inte ...
Sen så åkte vi till en annan Kyrka.
Där fikade vi.
Dom fick jätte många presenter .
När jag sa till Alexander att vi skulle åka till Tunisien i sommar då sa han : Kan jag få följa med ?
Jag ba : Nej, vi har redan betalat resan, och det går inte å boka om ...

Sen efter dopet innan Alex skulle åka med oss så gav mormor & morfar mig en mobil.
Men dom hade inget med sig till Alex elr Benis.
Lite MYCKET taskigt.
Alex blev lite besviken :$
Den mobilen är ju ändå från 04 ?
Så jag vill typ inte ha den :$
Jag vet ....
Ni kanske tycker att ag är dum som inte tycker om den :$
Men vi håller på att laddar den , så vi ska se hur den är typ ?
Asså om den har bra minne å såå :$
& om den har bra spel ...

Nu ska jag tagga, så pussar <3



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0