Clara / Fanny / Party



Igår så var jag ju hos Fanny .
Vi somnade inte förrän typ kl 2 elr nåt .
Hähä ^^

Vi spelade Super Mario Party ( på Nintendo Dsi)
Peach vann :$
Hon var ingen värdig vinnare .
Sen på morronen så vann jag med typ 6 stjärnor .
Asså jag hade 6 stjärnor .
För jag gick på min egen starblock elr nåt .
Fanny kom typ 2:a den gången .
Vi fick Tacos till middag i fredas .
Det fanns ingen gurka elr tomat :(
Men det var supergott iaf (:
Jag gillar Aioli (?) nu :)
Tack vare Fanny =)
Hähä ^^
Jag vet jag är lite konstig :D
Sen så gick jag hem vid 2 halv 3 eller nåt (på eftermiddan)
Kl. 17 så var det party hemma hos Clara .
Den var pyjamas party.
Vi åt Tacos, tittade på BedTime Stories.
Den var super duper bra =)
Jag gillar Adam Sandler =)
Jag skulle sett den på bio men jag gjorde det aldrig .
Det var Clara l, Elin, Julia M, Julia nånting, Elisabeth, jag typ och Clara N .
Clara N det är hon som hade partyt .
Sen så kom Linnea syster oxå .
Clara hade skrivit på inbjudan till henne att det var den 22:a .
Men hon kom sen .
julia M och Linnea syster sov över där sen .
Partyt slutade vid typ 8 .
Men jag gick hem vid 24 på kvällen ^^
Mamma mötte mig vid en plats där vi brukar jaa, vad ska man säga .
Vi brukar typ ta "sällskap" till skolan, elr vad man ska säga .
Mamma går rakt fram och jag svänger .
Så hon går till bussen & jag till skolan .
Men mamma mötte mig dära .
Sen så gick vi hem .
Jag drack 2 cola hos clara, en sockerdricka och en trocadero .
När jag drack min andra cola hade jag 6 sugrör i flaskan .
Sen så blåste jag & det blev en vacker fontän ...... SOM SPRUTADE UPP I MITT ANSIKTE & ÖVER MINA PYJAMASBYXOR :$
Dom blev helt blöta ):
Sen så lekte jag & Linnea syster kull .
Hähä ^^

Pussar på er :)

Juste ni ska få se mitt hår snart :)
Pallar inte ladda in bara :(
Puss ♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0