Vallen idag =)

Hej!

Efter skolan idag så drog jag och nåra kompisar till Vallen (både tjejer och killar) Vi var där och hängde lite. Sen när Axel kom med boll stack jag för att jag inte pallade mer!
Men innan vi drog så var vi utanför klubben med cyklarna, då sa Alexandra- Måste Frida följa med? Jag hörde det eftersom jag stod bakom henne när hon sa det ,men det visste hon inte om! Så jag sa- Synd att jag hörde det där Alexandra, varför vill du inte att jag ska följa med??!?! Då sa hon- Nej jag sa "Ska Frida följa med?"Jag tänkte, eller hur!!! Jag skiter i om du läser min blogg, men jag läser inte din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




//bestfriidiis♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0