Torskade och utvisad

hej!

Pappa väckte mig kl. 07:15 imorse, men jag gick upp kl. 07:30, sen åt jag och klädde på mig matchkläderna mm... Sen så åkte vi iväg til V*****sporthall och väntade där utanför. Vi hade inga avbytare =( Så det blev jobbigt på plan. Första matchen så mötte vi HKC, dem vann med jätte mycket, vi gjorde 1 mål! (åhh, guud vad duktiga vi är) I andra matchen blev jag utvisad 2 gånger, alltså sammanlagt 4 min, om jag hade blivit utvisad 1 gång till så hade jag blivit avstäng resten av matchen och nästa match oxå! Men som tur var så blev jag inte det för 3 gången! =) Sen så gjorde vi ett mål i den matchen oxå! Sen åkte vi hem!=) Matchen var i Norrtälje, så det var en bit att åka härifrån J******a ;) Jag sov i bilen, det gjorde Amanda oxå! (Hon och hennes pappa pch med oss) Sen så kom Mattiiee och plingade på typ 5 min efter vi hade kommit hem, så hon stannade här. Sen skulle jag duscha så hon fick vänta, sen så fönade jag håret mm... Sen så drog vi hem till hennes mamma och hämtade hennes ridkläder! Sen så drog vi hem till mig, lämnade hennes saker och hämtade min cykel och drog till Minnie, sen när vi skulle hem från Minnie så regnade det =( Så vi var jäte blöta, sne skulle jag äta och efter maten sitter jag här nuoch bloggar! Mattiiee kommer snart tror jag...


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0