Skolan var rätt ok, iaf!

Hejhej =)

Idag var det första dagen i skolan, som jag skrev igår, så satt jag bredvid Alexandra och Hampus!

Som ni vet kommer jag och börja blogga mer nu när skolan har börjat!

Happ... Då var det väl 5B som gäller!!! Vi har fått jättegulliga block av Lena
(våran fröken)!

Jag frågade Alexandra om vi kunde byta block för jag hade ett vitt och hon ett svart
(jag ville ha ett svart), ni ska få se lite hur det såg ut!

Jag- Kan vi byta block, för jag har ett vitt?
Alexandra- Nej!
Jag- Men snälla!
Alexandra- Nej!
Jag- Okej då!

Lite senare vi lunchen:
(lite flera personer med!)

Sofie- Vad fick ni för färg på blocken? Jag fick vit!
Jag- Jag oxå, men jag ville ha svart!
Alexandra- Va?!?! fick du vit?!?!? Jag ville ha vit! Åhh...

Puzz

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0