Handboll?!

Hej!

Idag ska jag testa på handoll nere i V*****skolan, jag ska vara med på en träning (typ) Hoppas att det blir varje vecka, asså att jag börjar oatt spela handboll. Vi ska vara 98:or och 99:or =) Det ska bli kul!



Hade yttligare än liten konflikt med Alexandra: Först blev hon sur för att min Lyckoslant (tidning!) log typ 1 millimeter på hennes bord =S Asså jag blev förbannad :@(
Sen så börjar hon tjafsa och prata, då sa jag: I ena stunden så vill du leka med mig efter skolan, i andra stunden är du jättesur på mig, varför? Det är inte okej Alexandra!

Det pågick ju hela dagen, men mer tänker jag inte säga =Oo



Puzz



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0