Tävling hos Paow.se

Hej!

Jag tycker att Paow är den ända av riktiga personen,av Dessie och Kissie. Dom håller bara på med bröstförstorningar och läppförstorningar! =( Jag tycker inte att man ska förstöra sig själv! Så därför så tycker jag att Paow är bäst =o)Jag läser hennes blogg typ 2 gånger om dagen och sen om jag hinner, men minst 1 gång om dagen! =o)Men jag tycker att du är bäst Paow! Det var en kompis som tipsade om din blogg, sen så läste jag den då och då! Först tyckte jag den inte var bra, men sen blev den bättre och bättre, man blir lixom beroende av din blogg! =o)

Man kan ju alltid hoppas på att vinna (även fast jag inte kommer det, tror jag )




Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0