Nu har jag varit duktig!

Hej!

När jag kom hem så tog jag in posten sen gick jag och tömde diskmaskinen. Åhh... Gud vad duktig jag är =o) Sen så satte jag in disken som stod i diskkorn, (STAVNING..?) Sen så gjorde jag mellis, alltså tre knäckemackor med ost, rökt kalkon och gurka på. Oj, jag blömde en sak! När jag var inne på toa och gjorde av mig lite så tog jag en plasthandske, lite vamt vatten och tvål, då gnuggade jag bort lite tandkräm från handfatet. Efter mellisen så damsög jag "hela" lägenheten, jag damsög ju varje rum, men inte så noggrant förrutom mitt egna rum ;) Jag har ju min städdag på Söndagar, men jag gjorde aldrig det igår så jag gjorde det idag ;) SÅ nu borde jag få lite extra månadspeng! Typ 75 kr extra!

Skirver ett till inlägg om min dag efter det här;)



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0