Mattiiee, Jenni, Tove och Mikael!

hej!

Idag har jag varit med dom som står i rubriken! Pallar inte skriva dom namnen igen... ;) Vi var nere vid ICA, sen gick vi till en lekpark då kom Jenni oxå! Tove och Jenni är Mathildas bästisar och Mikael är Mattiiees kusin eller låtsas kusin! Sen såg vi likmaskar oxå! Usch! :S Och sen såg vi döda kattungar vid likmaskarna ! =o( Äckligt! Men det var kul!

Sen hade jag fått ett mess av 16:17 coh jag såg det 17:55! Och i sms:et stod det att vi skulle äta 18:00, men sen ringde jag och sa at jag hade sett det 17:55 osv... Men jag kom hem 18:05! Så jag gick i rask takt ;)

Imorn har vi match i Norrtälje, vi ska vara vid V*****sporthall kl 08:30 imorronbitti!

Heja på mig!

Puzz


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

vi får se

2009-10-10 @ 21:00:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0