Hmm....

Hej!

Idag på idrotten hade vi handboll igen, det var ganska kul! Men det är roligare att spela med mitt riktiga lag! Vi var tvungna att sluta tidigare, för att vi hade sångsamling! På sångsalmingen sköng vi bl a ett MJ medley, nåra sjöng duo trio och solo! Gudrun vår gamla fröken satt på andra sidan, och fanny skulle sjunga med Sofie och Emelie, så jag bara efter sångsamligen: Gudrun satt där! Gon: Jag vet! Jag- Satckars dig!

Sen så skulle vi in i klassrummet, och sen var det rast♥ Efter rasten hade vi träslöjd! Kommer med bilder sen EFTER höstlovet, för det är en hemlis! Haha, nyfikna?!

Sen efter skolan så skulle jag göra klart den sär hemliga saken, sen gick jag hem! Jag och Hamous hade sällskap hem, vi har samma post nr. Han bor på A****vägen 4 och jag på K****gränd 35, det är bara en gata över. Sen när jag kom hem så åt jag mellis, sitter vid datorn och sneglar på TV:n. Vi 3 tiden kom Masken, hon frågade om vi kunde görs nåt, men först skulle hpn städa sitt rum =( Fett tråkigt! Eller hur?! Men hon kommer snart!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså..kan du ta en bild och maila mig ?

2009-10-16 @ 16:57:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: issa

fin blogg du har!!:)

hoppas du får en underbar helg!



kika gärna in i min blogg och lyssna på mina egna låtar! jag rappar och sjunger :)

2009-10-16 @ 17:43:25
URL: http://issabellek.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0