Godmorgon♥

Hej alla söta läsare!

Idag ska jag och pappsen på 1:års kalas! Han som fyller år heter Lucas och är mammas och pappas gudson, så jag är typ hans gudsyster! Fast han har ju 2 storebrorsor och 4 storasyrror, så han är minst, han fyllde år i Torsdags (den 1:a Oktober) Så därför ska vi fira han idag.
Mamma gick precis iväg till bussen =( Så idag ska hon jobba. Sen efter kalaset ska jag köpa: UGGS =), SHOSRTS (till handbollen..!), typ "badtofflor (till handbollen) och sen vet jag inte!

Nu ska jag gå och äta/göra frukost! Ni ska få dagens outfit sen, sitter i pyjamas!


Kommentarer
Postat av: Fannsan

Jag har tagit bilden på din header menar jag.

2009-10-04 @ 16:28:36
URL: http://knappizen.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0