Discot!

Hej!

Discot var jätteroligt =) Jag fick 50 kr av pappsen och sen när jag kom hem hade jag 26:50 kvar, så jag hade inte ens handlat för hälften! Åhh gud vad duktig jag är =) Annars brukar jag köpa upp allt=( Jag köpte en Coca-cola, smakade 2 halvaflaskor Coca-cola Light,sen åt jag 1 Piggelin och 2 klubbor! Amina och Nora var oxå där och en massa fjortisar, dom var skiit jobbiga. Nora och Amina tittade på mig och Fanny♥ när vi dansade (vi roade oss själva) Fanny bara: Dom tittar på oss!
Då sa jag: Men och?! Vi roar bara oss själva! =)
Fanny sa då: Hahha, ja.... (sen började vi dansa igen )

I början av discot var det skiiit tråkigt, men sen så blev det roligare och roligare, och roligare osv...! I början satt vi bara och tråkade! Vi gick typ 5 min innan discot slutade för att slippa alla köer och trängsel till garderoben! Sen så cyklade vi hemåt!

Vi ska inte åka till morbror och kusinerna imorn =o( För morbror ska nånstans pch festa! =o(

Jag just nu! (försök att ignorera mig!)


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0