Jag har....

.....tagit Nasse sprutan (nu som inte fattar mitt språk så menar jag svininfluensan) har inte fått nåra biverkningar (än iaf) men det kan ju komma. Jag har ju haft lite ont i magen, men räkns det ?

Idag fick jag mina pengar från Gurra, som jag skulle få ! 8 kr.

Idag så har vi ändå inte gjort så mycket ! Jag blev jättenervös när hon berättade att vi skulle ta den (asså Lena) jag kunde inte slappna av -.-

Sen efter skolan så cyklade jag och Fanny "hem" nej men vi stod och pratade i typ 1 h. Läääänge. (säger vi) Sen så cyklade jag hem och satte mig på toa, för att jag hade ont i magen. Menmen -.-

Imorn har vi match i Kungsan, sen så ska jag typ vara med Alva efter matchen (: Pappa kommer inte på matchen för att han ska till GBG för att farmor o farfar är sjuka typ ! :'(

Puss






Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0