hemma :)

hej!

Nu har jag gjort min läxa.
Europaresenären -.-
Nån som vet ett hotel i Norge ?
Jag behäver veta det.
I min Resenär bok skrev jag att hotellet hetter Guleböj.

Venne varför :O

Idag så hade Lena slarvat bort sina nycklar, och på rasten så kom G och frågade vf jag hade sagt att det var han och hans "killgäng" som hade tagit dem. Men jag sa att jag inte hade sagt det, för jag visste inte vem som hade tagit nycklarna, men på eftermiddagen visade det sig att Lena hade lagt dom i pärmen, Haha :)

Sen så har typ G ljugit hela dan för Lena och kallat mig fö b*tch. det började med att han kastade ett sudd till L som hon sedan gav till mig, som jag kastade lite FÖRSIKTIGT till G igen, men då nuddade den hans hand och ner på golvet, sen så typ sa han : ta upp den, annars säger jag till Lena att du kastade dit suddet på golvet. Och jag tog inte upp den, så han sa det till Lena och sen så pratade vi lite. Sen så fick jag 2 sudd i huvet, av O och G.

Men nu ska jag inte klaga puass <3

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0