Har tråkigt :P

[ ] Jag har låtsas vart sjuk för att slippa skolan.
[x] Jag har spillt något i sängen.
[x] Jag har varit kär i en kändis.
[ ] Jag har kastat mobilen i en vägg.
[ ] Jag har blivit älskad av någon jag inte ville bli älskad av.
[ ] Jag har velat rakat av allt mitt hår.
[ ] Jag har velat vara det andra könet.
[x] Jag har varit otrogen.
[x] Jag har tatt sönder något.
[ ] Jag har inte vart kär nån gång.
[x] Jag har känt mig oälskad.
[x] Jag har pussat någon i mörkret.
[x] Jag har haft ett plåster i ansiktet.
[ ] Jag har krossat något ben i kroppen.
[x] Jag har köpt en klädesplagg jag aldrig andvänt sen.
[ ] Jag har haft matkrig.
[x] Jag har sagt något taskigt till en lärare så att läraren hört det.
[x] Jag har vart med i ett slagsmål.
[x] Jag har sportat på fritiden.
[x] Jag har vart på kalas.
[x] Jag har ljugit för någon.
[x] Jag har skadat mig själv. 
[x] Jag har skadat en vän.
[ ] Jag har gjort sönder ett fönster.
[x] Jag har suttit vid datorn en hel dag.
[x] Jag har rivit sönder ett kort.
[x] Jag har förlorat en vän.
[x] Jag har dumpat någon.
[x] Jag har blivit dumpad.
[x] Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr i rad.
[ ] Jag har bott utomlands.
[x] Jag har en webbcamera.
[x] Jag har velat flytta från min familj.
[ ] Jag har åkt vattenskidor.
[ ] Jag har haft bandage runt huvudet.
[ ] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag har aldrig vart på bio.
[ ] Jag har klippt håret själv.
[ ] Jag har bytt hårfärg nån gång.
[x] Jag har ett lyckonummer.
[x] Jag har fått alla rätt på ett engelska test/prov.
[x] Jag har sovit bort hela dagen.
[ ] Jag har åkt barfota till skolan.
[ ] Jag har spytt pga åksjuka.
[ ] Jag hatar tivolin.
[x] Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann.
[X] Jag ska göra en kullerbytta i sommar.
[ ] Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart.
[x] Jag tycker livet är svårt att leva.
[x] Jag har dissat någon som ringt.
[x] Jag tycker solen är gul.
[ ] Jag hoppas det kommer regna mycket i sommar.
[ ] Jag hatar blyga människor.
[x] Jag har bitit någon.
[x] Jag tycker jag är bäst i världen.
[x] Jag har mer än 1 msn.
[x] Jag förstår mig inte på teckenspråk.
[ ] Jag gillar mer att vara inne än ute.
[ ] Jag är kär just nu.
[ ] Jag gillar inte choklad

Ja, så nu ve tni lite om mig =D

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0