Frågestund!♥ AVSLUTAD!!!



vesna.blogg.se:
följ gärna mig via bloglovin =)


Svar: Eh... okej kanske om du följer mig!


mst:
vad får dig att fastna för en blogg?


Svar: Jag vet inte faktiskt :)



Hilda:
När började du blogga?


Svar:
Jag började blogga den 28:e Mars det här året :)



Z A N D R A :):
vilken typ av bloggar gillar du? :)


Svar: Jag vet inte, typ olika 8)


Anonym:
hur mår du idag då?
hur länge har u bloggat?


Svar:
1. jag mår bra idag :)
2. Jag har bloggat i ca 8 månader sen den 28:e Mars :)


Robert Pattinson-fanblogg:
Kolla in min nya Robert Pattinson fan-blogg! :D


Svar: Eh, okejje ?


Anonym:
Hej :)Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.
Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.

Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER och massor mer

Var gärna med :)
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Ha det bra//M

 

Svar: Okej ?

--------------------------------------------------

 

Tack för alla kommentarerna :) Hoppas att jag får fler nästa frågestund :)

 

puzz och

 








Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0