Frågestund!♥ AVSLUTAD!!!





LIENE
Favoritfärg?
Vad önskar du dig i julklapp?


Svar: 1. Mina favoritfärger är typ vitt, grått sen mest svart å rosa
2. Jag önskar mig en massa saker i julklapp :P


Anonym:
alllting bra idag?:D

Svar: ja allt är bra idag (:



Mathilda:

Allt bra med dig idag? :)

Svar: Ja allt är bra med mig idag, bara lite trött -.-


ida
:
Va fin blogg du har! :)

Svar: Man tackar o bockar ! <3 (:


Jennifer:

PASSA PÅ -

Tävling pågår på min blogg. Svara på min dagens fråga och var med om att tävla om att få chansen att modella åt en riktigt agentur för en dag..

lycka till :)


Svar: Eh okej ?!


Kc:
Hur gammal är du ^^,<33

Svar: Jag är 10 år, fyller 11 den 29:e December alltså om 36 dagar ! <3 ^^ (:


Elin:
Allt bra denna söndag? :)

Svar: Ja allt bra, lite trött -.-


E - Bloggen om skönhet & mode !:

Vill du ha mer besökare? Anmäl dig då till "Söndagens blogg " ! Blir du en finalist läggs din länk+header upp i min blogg ! Gå direkt till inlägget här: http://hondaremelie.blogg.se/2009/november/sondagens-blogg.html#comment

Svar: Okej !?



videoGirl:

Vad för sorts musik lyssnar du på? =)

Svar: Jag vet inte riktigt, men mina favoit artister just nu är Christian Walz och Jason Derulo :P


--------------------------------------------------------------------------------------------------


Tack för alla frågor (: Hoppas att ni frågar lika mycket nästa gång eller ännu mer (: Hoppas att ni är nöjda med svaren (:

Puss och kram skumbanan (:♥
















Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0