=(

Idag så hade vi ju hallansvar och 2 matcher. Den första matchen i första halvlek gjorde jag illa mig i knät. det gör jätte ont. Vi hade heller inga avbytare men jag förvantade mig inte det heller. Choklad-rutorna som mamma gjorde var väldigt populära, alla var nästan slut när jag gick ! I andra matchen så sa Clara (våran målis) till motståndaren att det var våran boll för att hon trodde att den var ute, men det var den int för motståndaren fick rag i bollen. Men då så gav hon bollen till mig för att Clara hade sagt att dt var vår boll. Tjejen bara:
Guuuug vad orä flås... ttvist ! Det var inte kul ju !

Hahha skiiiiiiiiiit kul (:

Kusinerna kommer inte förr at Benjamin har 40 graders feber -.-

Puss

kanske skriver mer sen !

P.S Vi förlorade båda matcherna ! ): D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att ni förlorade :(

2009-11-21 @ 14:50:14

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0