Dagen börjar dåligt, kommer säkert att sluta oxå !

Hej!

Imorse ville jag inte alls gå upp. Läxan till idag var att man skulle kunna nåra ord i "Klimatordlistan" vilket jag INTE kunde, jag kunde bara ett, metangas. Så idag hade vi prov tror typ att jag får 4 rätt eller nåt.
Det var färför jag inte ville gå till skolan.

Jag höll mitt föredrag om Edvard Munch idag oxå, gick väll sisådär. Aja menmen...

Vi skulle även testa Luciakronan idag, den passade på mig. Det var jag och Mikaela som anmälde oss, bara vi. Vi drog lott, och gissa vem som vann ? Jo, det var MIKAELA. Jag visste det, alla började typ jubla **** ***. Jag är bara reserv -.- Men sånt får man leva med. Den här dagen kommer att sluta dåligt (tror jag iaf (; )

Aja ses alldeles strax, kommer med ett till inlägg !

Puss♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0