Bollen i handfatet :P

Hej!

Idag har jag varit hos Sozzo, det var hur kul som helst :P

Vi började med att leka med minilego, i typ 1 h. Sen så skulle vi äta lukch. Det blev falukorv och mackisar, det var jätte gott. sen så lekte vi lite till med LEGO. Men efter det så gick vi ner och började spela BUZZ med Johan, det var kul, vi körde frågekanonen ! :P <3 Jag vann första omgången. Sen skulle deras pappa och Johan åka iväg å handla, då var det vara jag och Sozzo kvar, så vi gick upp och började spela THE SIMS 2. Det var kul. Våran familj hette FAMOUS haha.

Sen så skulle vi stänga av men gjorde inte det, så hennes pappa fick säga till 3 gånger innan vi stängde av ^^

Sen så gick vi ner och lekte med en liten boll,  som var Johans :P Vi sprkade den till varandra och om man nuddade den så fick vi 5 poäng och om man tog den utan att tappa fick man 10 poäng, det var jätte kul. Sen så gick vi in på toan. Sen så råkade jag släcka när hon satt på toan och jag skulle dricka från kranen så kastade SKULLE hon kasta bollen på mig, och hoppades på att den skulle träffa mig, men den kom i handfatet :P Lite pga rubriken ! Men det var kul. Sen efter typ 1 h kom mamma å pappa å hämtade mig. Sen så åkte vi Till Minnie för att vi skulle lämna en sak :P Och då fick jag träffa alla sötisar :P

hejdå, för nu ska jag äta mackaronipudding :P ♥

Kommentarer
Postat av: Kristy

BUZZ vad roligt^^ TS2 e oxå najjs! Ibland bättre än TS3... är d medlem på thesims2.se oxå? jag heter iaf Dummizen där... hehe ja e dålig på att komma på namn asså... hihi

2009-11-29 @ 19:56:34
URL: http://kringlansblogg.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0