alicia och linnea

Tja ♥

När jag kom hem från skolan, satte jag mig vid datan -.- Chattade lite med Nattiz guumzz, mizz you babe, I can remember our time on Kreta in September last year ♥

men iaf, jag satt vid datan, så plingade det på dörren. Där utanför står Alice och Linnea :)

Dom sa : Hej!
AL: Kan vi få se ditt rum Frida ?
F: Ja, det kan ni !
Går dom in
L: Jag har aldrig varit hemma hos dig förut !
F: Nej det har du inte.
nånting...?

Aja, sen så tittade dem igenom mitt hem. Sen så lekte vi typ med dockhuset -.- Man måste får vara barn ibland ;) Det var rätt så kul, men nu ska jag surfa på min kära dator, puzz // F.E ♥

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0