Snart skolavslutning<333

Hej!

Jag längtar till skolavslutningen! Brukar ni spela Robinson-spelet? Det brukar jag göra. Adressen är: www.tv4.se/robinson.
Idag i skolan, nästan som vanligt gjorde vi: 
  • Läste
  • Pratade...?
  • INgen musik=(
  • Gick ut på rast och lekte Tjuv & Tjuv
  • Jobbade...?
  • Gick och åt lunch, sen rast, lekte Tjuv & Tjuv igen
  • Sen jobbade vi med historia och engelska
  • Sjöng engelska sånger
  • Sen efter det fick vi gå hem lite tidigare.  
Idag var jag och städade med klubben. Jag, Emelie och Moa var dom enda tjejerna  (förutom Agge och Jennie). Jag hittade en nästan  full ölburk, gissa om det var äckligt eller inte, det var as äckligt. Det var ett litet område, med lite skräp. Fast det var mycket skräp i skogen och vid vägen. Idag tjänade alla 70 kr var. Oscar i 4ar har 330 kr rabatt, han behöver bara 55 kr till= en hel... GRATIS biljett, men han har ju jobbat  för pengarna XD. Men nu återgår vi till mitt, jag och pappa har 275 kr rabatt och det är bra. Nej nu ska jag nog ta och byta kläder och gå ut och hoppa studsmatta. Förresten Emelie har varit hemma hos mig idag, först åt vi sen hoppade vi studsmatta, sen spelade vi ett spel. Det var... KUL!
Dagens hejdå: Snipp snapp slut, så var denna saga slut.




Söt <333


Bra<333

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0