Sjuk?

Hej!

Jag har massor med slem i halsen och snor. Jag gick på toa vid halv 7 tiden imorse och tog en toarulle in på mitt rum! Har snytit mig ett dussintal gånger.

Igår var jag med Amina och Nora, vi spelade The Sims 2 och gjorde en egen familj (det funkade att göra en familj, för en gångs skull) ; ) Amina kom först, sen kom Nora. Amina gick vid 20 tiden och Nora vid 21 tiden. Amina skulle titta på Talang (BOIRING, asså Talang).

Jag tycker inte om Talang så mycket.

Mammabecka ska byta bloggadress till: www.mammabecka.se. Allting kommer att finnas kvar, (förutom att det kommer ny design!) =)

Jag har as onnnnnnnnt i halsen. Jag tror jag vet varför jag är snorig och har ont i halsen! Fy, Frida!! Jag hoppade studsmatta utan kofta, hade bara en tunn T-shirt och en klänning under, snacka om smart!

Jag kommer inte att få träffa <Kellie> eller nån i hennes familj på HELA veckan! Stackars mig!



Kramiz Frida

Alexander Ryback

En fluffig hund!

Kommentarer
Postat av: Elli <33

Trist att du e sjuk, Taláng var inte kul igår!

Tycker jag.

Fyfy frida inte hoppa utan kofta!!!

2009-05-23 @ 10:51:07
Postat av: frida

mm, fy på mej!

2009-05-23 @ 10:53:40
URL: http://franzfriz.blogg.se/
Postat av: The T<3

ååh, gullig hund !:D

2009-05-26 @ 20:20:57
URL: http://tajjz.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0