Scary det var det!

Hej it's little scary here.

Idag så var jag och städade med klubben, nu har jag 325 och behöver... vet inte! Men nu återgår vi till det som var scary, dem hittade en narkotika sak som gubbarna sniffar i sig! Jag blev så rädd. Först så regnade det och sen berättade dom det, blää. Sen hittad ejag en besin dunk, jag tänkte hälla ut det men Jennie luktade på det sen sa hon att det var bensin, men det var lite kvar.

Dagens såg ut ungefär så här ( asså skoldagen):

  • Läste 
  • Pratade om klassresan
  • Gustav pratade om Bästa fyran
  • Matte
  • ...?...
  • Rast (övade cheerleder sak, till Bästa fyran)
  • Gick in
  • Ronja boken ( Ronja rövar dotter)
  • Lunch...?
  • Sen rast igen
  • Sen pallar jag inte skriva om hur dagen blev
På rasten så blev  Alexandra blev ledsen bara för att jag kunde gå över utan att nån höll på atta ta mig, då sa jag till Malin: Dom vaktar dåligt! Då blev Alexandra ledsen och sa: Nu kanske inte jag vill vara med! Och hon gick därifrån gråtande, gissa om jag grät... JA det gjorde jag, men brydde nån sig?..NEJ, asså jag menar varför skulle domIngen frågar NÅGONSIN om vi kan göra nåt efter skolan, det är bara jag som frågar.

Orkar inte göra nåt ''dagens hejdå''. Så Kramiz Frida

One of my cute little boys.

Evry one in one

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0