Jippi, äntligen slut på städandet!

Hej!

Jag behöver bara betala 10 kr till Furuviksresan, jag behövde (idag) 60 kr för att få en biljett, men jag fick bara 50. Men jag är lika glad för det!

Idag så var Alexandra sur på mig igen. Hon knuffade mig när hon kullade mig, sen ''råkade'' hon dra i mitt babyhår. När jag sa: ''Du behöver inte knuffas när du kullar mig!''. Då sa hon: ''Jo det behöver jag''. Jag tror det bara var självförsvar när hon började gråta, hon har varit taskig mot mig den senaste tiden.

Imorron har vi ingen idrott=(. Men vi ska ha brännboll med Agge, på ängen!

Idag på slöjde har jag gjort klart min makrame, och sen örhängen till: 2 par till Mikaela och 1 par till Sussie (min gudmor).

Så har ungefär såg min dag ut:

  • Läste
  • NO
  • Rast
  • Slöjd =)
  • ''Lilla rundan''
  • Lunch (försenade)
  • Sv
  • Eng
  • Matte
  • Gå till Lunden och titta på skräpdjur
  • Slut för idag
Jag sa att jag ville säga nummer på Tjuv & Tjuv och då sa Amme att hon skulle göra det, även fast jag sa det före henne så hon fick göra det. Så brukar vi aldrig göra och hon sa det när ingen hörde, förutom Alice och nån annan. Jag och Fanny ville inte vara med sen, jag tycker att några i klassen har dålig stil.

Grattis i förskott Mikaela, vilken snygg väska du gjorde! Som ni kanske inte visste så fyller Mikaela 11 år på lördag, så det är fest hemma hos henne ;-)

Kramiz Frida

My beautiful little sleepy dog!

A cute dog!

My little doggy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul, =(

2009-05-08 @ 14:54:17
Postat av: Anonym

skulle du vilja rösta på mej på :



http://feliciaholmgren.blogg.se/2009/may/borja-rosta.html ;* puss ,



mvh / www.dollychild.blogg.se

2009-05-08 @ 21:20:20
Postat av: Anonym

tackar :) <3

vilka söta små hundar :)

på en söt blogg:)

2009-05-08 @ 22:24:15
URL: http://dollychild.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0