Jätte varmt idag...?...

Bloggare<33

Jag har typ precis vaknat, och bloggar redan! Är inne på bdb<33

Idag kanske jag, pappzen och nån kompis ska åka och bada! Ska bli kul! Men bara kanske!

Jag kanske tjatar för mycket menmen... ALLA SKA HA HJÄLM PÅ SIG!!<33 VAR RÄDD OM DIG!!<33

Igår låg jag ute på altanen och solade, fick färg på: kinderna, benen och axlarna! XD<33 Fett kul att vara lite brun!<33

Jag vill vara med nån kompis idag!

Igår köpte jag ett The Sims 2 spel! Det var The Sims 2 Arbetsliv för 80 kr! Som ni vet (dom som läste mitt förra inlägg) att mamma hade kört The Sims Castaway på Nintendo DS. Jag fattade nada av spelet så vi lämmnade tillbaka det och köpte The Sims 2 såelet och betalade baa 80 kr i mellanskillnad!

//Kramiz Frida//


<<<<<<<<<<<<söta hundar>>>>>>>>>>>>

Alexander Rybak <33333333333333


Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0