Hejsan på er alla!

Heej!

Idag slutade vi typ 20 min tidigare.

Fanny ska åker till Jämtland nu, hon åkte före lunch =( Stackars mig ensam! XO

På elevens val så förtsatte jag, Mikaela, Malin och Jimmy på banderollen till Bästa 4:an. Efter när vu var ''klara" ( vi har en bokstav kvar) så plockade Jimmy inte undan ett enda skit, snacka om DÅLIG stil. Jag, Mikaela och Malin tog bort ALLT och det var ganska mycket.

Imorn ska jag och pappa på cirkus =) Kl. 14:00.

På tisdag är det Bästa 4:an, alla får bada efteråt.

Lägger in nåra bilder!


Kramizar å puzizzar Frida

- Kellie kan du titta hit? (jag)
- Mmm säger Kellie med glass runt mun!

En sötis

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0