Fredag!!!!

Hej på er!

Idag är det fredag, woho, jippie, jaja det finns många glädje tjut!

Ungefär så här har min skoldag sett ut:

  • Skrev mina läxor
  • Eng läxförhör
  • Veckobrev
  • 4b- berättelsen
  • Matte =(
  • So =(
  • Skrev på datan (SO)
  • Josefines värld, en saga som jag skrev fast är inte klar. =o)
  • <Mat> (hungrig)
  • Idrott ute. =o)
  • Slut för idag
  • Sen hem till Emelie! =o)
Idag var det idrott, vi körde först stafett mitt lag kom 4:a 3 gng och3: 1 gng. Sen körde vi brännboll =o) Mitt lag förlorade först gången och vann andra.

Idag var jag hemma hos Emelie, vi hoppade studsmatta och hade picnik på gräsmattan =o)  (man måste ju fantisera lite) Sen gick vi hem till hennes granne och hoppade studsmatta där! Vi hade jättekul, men hennes grannar var dåliga förlorare =o(

Jag målade naglarna igår ni ska få se resultatet sen!
Dagens outfit är samma som igår!

Och min långa lugg ska ni få se!

Karmiz Frida

Min LÅNGA lugg

Mina fina naglar



 

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0