En förkyld Frida, nej en JÄTTE förkyld Frida. Mycket bättre (asså rubrik!)

Godmorgon alla bloggläsare!

Fortfarande förkyld, fast förkyldare och snorigare! Men vill ändå leka eller va med kompisar idag! Mamma har gett mig studsförbud (jag får inte hoppa studsmatta). För att jag vill bada efter Bästa 4:an på tisdag!

Sitter här å snyter mig! ; ( Fast det är ju egentligen bra! För då har jag mindre snor i näsan! =)

Igår på Robinson 2009 åkte Blomman ut! (Erik Blomqvist) Nu är det bara Nina, Jarmo, Anna och Ellenor. Såg ni när Jarmo ramlade? Det gjorde jag! Det var AS äckligt. Men nu är han hetast på Robinson 2009 hemsidan! Asså tycker så j*vla synd om Jarmo när han ramla! Jarmo eller Nina ska vinna! Inte Ellenor!

Jag kommer inte att få träffa <Kellie> på hela veckan! Jag har inte gjort det på 2 veckor nu! Stackars mig! Hon sknar mig säkert! Jag saknar min <Chila>.

På tisdagbörjar vi tidigare! =( Vi ska VARA på skolgården utanför klassrummet 7:30. Bara för att det är Bästa 4:an. Och den senare på kvällen är det picnik vid Bruket, med klubben!

Kanske ska vara med nora och Amina idag vet nte!


Kramizar å puzzizar Frida

Kevin Borg live på Media Markt

Jag uppochner

Våran gamla bil UGY!

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0