7 gng 8=... jag vet inte

Hej!

Eng läxa idag =( BORING!

Idag började vi med ett nytt kapitel i matten och vi började med Multiplickation och Division =( Asså jag kan inte alla tabellerna.

Jag håller på med typ som en "bok". Den heter: Den hemliga koden, fast jag kanske ska byta namn på den, jag vet inte.

Min skoldag har sett ut ungefär så här:

  • Läste
  • Blev tillsagd att gå ut och slipa på nån sak =(
  • Läste ut min bok, Den vita kammelonten
  • NO =)
  • Rast
  • Syslöjd =)
  • Matte...?...
  • Lunch =)
  • Rast
  • SO: histroia
  • Svenska
  • Matte
  • Engelska
  • Slut för idag!
Kanske skriver senare i kväll!

Kramiz Frida

I love dogs


Fluffig hund

Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0