Gratis Godis!

Hej!

Jag blev jätteglad när jag upptäckte GratisGodis, för jag älskar godis! Jag trodde inte att det var möjligt att man kunde ha en sån hemsida! Om ni tror att jag fjäskar, då har ni fel! Jag försöker bara visa min tacksamhet! Hoppas ni gillar mig!

Jag tycker såååå mycket, amazing, love, everything, bra om er på GratisGodis!<333

Jag och min mamma är som sagt godisråttor, så det skulle vara kul, och överraskande att det kan komma i brevlådan! Kanske jag kan överraska mina vänner oxå! Det skulle vara roligt!

Hoppas ni tycker om mitt inlägg!

Hälsningar Frida

Jag!

Kellie<3

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

SOO CUTE! :)

sv: hihi, tack för frågorna söta du! ;)



Nu har de 10 finalisterna till sommares blogg kommit ut på min blogg...! Så nu gäller det, rösta fram just dina absoluta favoriter!

2009-06-20 @ 12:53:03
URL: http://noescape.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0