Godermorgon!=)

Hej på er!

Jag orkar inte skriva om det där med kudinerna, jag är så trött! Ni förstår, jag har inte sovit så mycket inatt, gick och la mig typ 22:30 igår. Våra kära grannar festade där uppe till kl. 04:15 idag, då jag hörde dem för att jag gick på toa! Sen skulle mina skor torka, så jag la dem utomhus. Sen när jag kommer upp är det aska på både altanen och mina skor (tur att det var såna där badtofflor!) Dem där uppe hade varit fulla och skvätt ner aska på våran altan!

Idag ska jag, pappa och kanske mamma, till några kompisar, dom har en jättestor pool, som vi ska bada! Den är djup också!

Skriver mer ikväll, om jag jag hinner♥

Puzz♥

Aleksander Rybak. (Photoshop)

R.I.P Michael Jacksson! We miss you! Jag kan inte fatta att du är död, hjälp mig att få in det i huvudet!♥



Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: okej (:

får det plats med mycket ? :P

2009-06-28 @ 11:25:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: jo :)

2009-06-28 @ 23:38:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0