Grattis Kellie!

Hej!

Grattis Kellie på 2år:s dagen! Jag älskar dig, du är mitt allt! Kommer sakna dig när jag är på semester, men jag kommer alltid att älska dig gumman!♥♥

Jag, ja, jag Kellie kommer alltid att älska dig,
 för det gör jag redan, du är mitt allt!
Kommer älska hundarna föralltid oxå!

Du är såå söt all the  time,
även fast du är lessen,
eller inte får blä!
Men ändå!
Jag älskar dig,
och  det kommer alltid att göra,
min lilla prinsessa,
eller rättare sagt,
min stora prinsessa,
du är ju 2 nu!♥

Kellie på sin ettårs dag!
Fotograf: Frida Ekström, tagen, datum: 10/7-08, tid:13:24


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

tyckte ni om min "lilla" dikt? Okey, det kanske inte var så mycket "dikt", menmen. ikter behöver ju inte rimma!

Puzz på er, men mest puzzar till min 2:åriga Kellie! Älskar dig gumman!


Kellie♥My princess♥
Kellie♥



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0