Stan imorn (:

Hej!

Imorn ska jag,, mamma å pappa in till stan,, för att typ "julhandla" och bara vara. Eller nåt sånt. Sen så KANSKE jag ska träffa sötaste Kristin <3 Aja,, i skolan har väl inte hänt så mycket, har typ haft matte, å träslöjd. Håller på att göra Releif eller vad det heter. Det är lite uttråkande menmen.... Sånt är livet så myckt fakta som jag har häääär ! :P


Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?
Tryck på knappen med din högra hand !


Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?
Tryck på knappen med din vänstra hand !

Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?

Tryck på knappen med din högra skinka !

Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?
Tryck på knappen med din vänstra skinka !

Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?
Tryck på knappen med din högra fot !

Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?
Tryck på knappen med din vänstra fot !


Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?

Tryck på knappen med ditt huvud !

Hej jag heter Bengt !
Jag jobbar på en knappfabrik,
jag har en fru,
men inga barn.
Å en dag fråga' chefen mig,
Bengt vill du ha ledigt ?
Och jag svarade:
NEJ !!!!!

------------------------------------

Den gör dem flesta i klassen  Fast man måste ha rätt rytm <3 (; Fett kul ! Den är rolig å bra,, tack Oscar för att du lärde mig den (;

Puss och kram skumbanan <3



Kommentarer

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0