SnöGrotta (:

Hej !

Förlåt för att jag inte bloggade igår ^^ Men jag hann inte,, först så gick jag hem till Sofie,, sen hem sen så gick jag till handbollen efter jag ätit. Sen så var jag kvar på Handbollen för att det var en match efter och när jag o pappa gick så var klockan runt 20 tiden.

Idag så har vi haft läsdag (: Det är kul för då får man ta med sig egen fika (: Gottigottis <3 Jag tog med mig en påse gifflar,, 11 pepparkakor,, 6 Singoalla kex och 6 Ballerina kex. Åt inte upp allt ! Sen hade jag 3 festisar oxå,, har en kvar :P

Idag efter skolan så var jag med Emelie och Sofie. Fösrt så gick vi till MountEverest (?) på tiiep 2,5 m över marken hehe ! Sen så gick vi hem till Emelie och satte på oss kläderna. Vi gick ut och åkte pulka och tefat först,, men sen så gick vi med Axel och började bygga snögrotta <3 Vi gjorde typ 6 inngångar :P Det var naaajjs <3

Mamma har typ ont i örat så hon å pappa är påväg till doktorn nu ! :'( Så jag är ensam hemma ! :P Föräldrarfritt ! MWIHI !

Imorn är det skolbio ! Den heter typ "Son of Rambow"

Kyss ♥

P.S Det här är mitt 500:e inlägg :P Ni kan ju räkna alla om ni inte tror mig. Kan man få ett litet grattis ? Eller ett stort ? :P D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS FRIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2009-12-17 @ 16:30:52

Här kan lägga en liten kommentar, om du känner för det!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0